Call center szolgáltatás

A 24 órában üzemelő, az Asterix IP megoldására épülő Call Center központunk igény szerinti számú munkaállomással, folyamatosan képzett munkatársakkal, IVR-rel, hangrögzítéssel, analóg és digitális vonalak fogadásával teszi lehetővé a saját telefonos vevőszolgálati rendszert üzemeltetni nem szándékozó ügyfelek ügyfélkezelésének megvalósítását.

A rendszer integrált adatbázis kezeléssel rendelkezik, segítségével meglévő adatbázisok integrálhatók az ügyfélszolgálati rendszerbe.

A kiszolgálás bővíthető igény estén a megrendelő számára is hozzáférhető work-flow alkalmazással.

A Call Center számos adata, előzetes konfigulásás után, on-line hozzáférhetővé tehető előre definiált felhasználók számára.

A rendszerből származó adatok alapján tetszőleges rendszerességgel kimutatások, riportok készíthetőek, melyek a szolgáltatás minőségének növelésére, illetve a szolgáltatási paraméterek betartásának ellenőrzésére alkalmasak.

A vállalt rendelkezésreállási szint, a teljesítendő feladatok, valamint az ügyfélkör méretének függvényében a szolgáltatás igénybevételi díja skálázható, lehetővé téve a kezdeti díjak minimalizálását, valamint a folyamatosan felmerülő költségek alacsonyan tartását.